Het e-book is naar je onderweg!

Bedankt voor je aanvraag.

Neem lekker de tijd om het te lezen, maar vooral ga de video's bekijken en laat je meenemen.

Heb je na het lezen vragen, schroom niet om contact met me op te nemen.

Ken jij iemand die ook gebaat is bij een gezonde Mind-Body Connectie? Deel dan deze link met hem/haar. Hierdaar kan hij/zij zelf de aanvraag doen en kunnen we in contact blijven met elkaar.

Bewegen met aandacht en adem loont!

Heb je het niet ontvangen? Check eerst even je Spam-box. Als het ook daar niet in terecht is gekomen, mail me dan even. Gebruik hiervoor het contactformulier.

De Digitale Koffietafel

De Yoga Community van Mind Your Body. Voor Yoga tips & Inspiratie.

Digitale-koffietafel-Community-Mind-Your-Body

Let's Take Yoga Off the Mat

De Facebook groep waar we elkaar online kunnen ontmoeten. Waar ik regelmatig live zal gaan. Ontmoeten van gelijksgestemden.

Lid worden is gratis.

Alleen even de 3 toegangsvragen beantwoorden en akkoord gaan met de groepsregels.

Meld je nu aan voor de Yoga Community van Mind Your Body: de Digitale Koffietafel.

Waar loop je op dit moment tegenaan?

Je kunt hieronder een reactie achterlaten:
👇👇👇

7 Reacties

  1. Jacoline van Dompseler

    Ik ben op zoek naar Yoga les en zou willen weten waar u die geeft.
    Ik ben 68 jaar en wil graag in een kleine groep Yoga doen.
    Ik woon in Harderwijk.

    Antwoord
    • Rita Vaessen

      Hi Jacoline, dank voor uw reactie. Ik geef mijn lessen momenteel in de Kiekmure in Harderwijk.
      Ook online zijn mijn lessen te volgen: fijn om te doen op het moment dat het u uitkomt!
      Hier vindt u meer informatie: https://mindyourbodyfitness.nl/lesrooster/
      Maar u mag me uiteraard ook bellen: 06-53939277

      Antwoord
  2. yvonne

    Mijn aanleiding om dit e-book aan te vragen:

    Ik had zojuist jullie inspirerende, waardevolle podcast 16 beluisterd, daarvoor dank!

    Op dit moment kamp ik nog met mijn revalidatie periode: reden: heup operatie, langer dat ik gedacht had qua herstel.
    Merk dat mijn energie niveau per dag anders is op mijn pijnregulatie en belastbaarheid van de heup.
    Ik blijf het lastig vinden om hier in balans te vinden wat geeft energie en wat mij kost energie + daarin grenzen te bewaken.

    Op dit moment heb ik 2 x per week fysiotherapie en daarnaast ga ik 1 x per week een uur naar het zwembad om de zelfde bewegingsoefeningen te doen in warm water, dit voelt goed.
    en dagelijks thuis op mijn hometrainer 5 min- eigen tempo.

    Dagelijkse activiteiten nu: teken regelmatig in kleurboek en luister o.a. een van jouw podcast.
    mindfulness oefeningen, mediteren
    2 x per week therapeutisch 2,5 naar mijn werk.
    Merk wel doordat ik die positieve doel heb zie ik vooruitgang, nadeel ongemerkt doe ik meer dan nodig en kom ik mij zelf aan het einde van dag weer tegen. mijn energie niveau.

    Via deze wil ik je alvast bedanken voor jouw tips Rita.

    liefs van yvonne

    Antwoord
  3. Sjak

    Ik loop er tegenaan dat ik mezelf altijd afvraag Doe ik het goed?
    Ervaar ineens veel onzekerheden nu ik in de overgang raak
    Vandaar mijn wens om weer stabiel ertegenaan te willen gaan

    Antwoord
    • Rita Vaessen

      Hoi Sjak, dank voor je reactie. De ‘angst' om het verkeerd te doen. Fijn dat je het e-book hebt aangevraagd. Weer op weg naar vertrouwen in je eigen lijf. Die overgang doet veel in ons lichaam, dat is absoluut waar. Veel plezier met het ebook.
      Groetjes,
      Rita

      Antwoord
  4. Maurice

    Ik heb last van zenuwpijn. Aan beide zijden van het lichaam, van de knie naar beneden. Maar nu lijkt de pijn zich gigantisch uit te breiden: pijn aan heupen en onderdruk. Kan niet goed rechtop lopen. Weinig energie.
    Vriendelijke groeten, Maurice Wasserman.

    Antwoord
    • Rita Vaessen

      Hi Maurice, wat fijn dat je het ebook hebt aangevraagd. Het ebook is vooral voor fijn wanneer je te dealen hebt met chronische pijn. Is jouw pijn een acute pijn? D.w.z. korter dan 6 weken? Wat je rustig zou kunnen proberen is de eerste video van het ebook te doen (blz 9). Heel rustig een aantal oefeningen doen, maar wel zonder dat de pijn erger wordt.
      Om te ontspannen kun je de Metta Meditatie kunnen doen (pag 21).
      Laat me maar weten hoe het is gegaan.
      Voorkom dat de pijn in het rood schiet. Groene pijn is ok. Rode pijn is fel, stekend, scherp. Echt een contra-indicatie.
      Groene pijn is zacht, beetje dof. Maar kan door het bewegen minder gaan worden. Ga daarvoor.
      Succes, Rita

      Antwoord

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Zijn we al gelinkt?

Je kunt me volgen op onderstaande Social Media Platformen.

Online met Rita

Kickstart 5-Daagse

GRATIS YOGA CHALLENGE

Na inschrijving krijg je meteen een bevestiging dat je succesvol bent aangemeld.

Geef dus het mail-adres op waarmee ik verder met je kan communiceren.

You have Successfully Subscribed!

Yoga Tips en Informatie.

Meld je hieronder aan voor mijn nieuwsbrief.
Ontvang mijn waardevolle tips en inspiratie voor een Sprankelend Leven.

Privacy verklaring

Je bent succesvol ingeschreven.

Vul je naam en e-mail in.

Je krijgt je download direct via de mail. 

You have Successfully Subscribed!

Stel hier je vraag: